Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w przeciągu 10 dni od dnia otrzymania towaru, bez podawania przyczyny.
Zwrot zostanie przyjęty tylko jeżeli produkt nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania, w żaden sposób nie będzie uszkodzony oraz zostanie odesłany w oryginalnym opakowaniu. Należy wcześniej zgłosić chęć zwrotu towaru telefonicznie bądź mailowo.
Towar należy odesłać odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, wraz z pokwitowaniem zakupu lub fakturą. Należy podać numer konta na który zostanie zwrócona należna kwota. Pieniądze zostaną zwrócone w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania produktu oraz stwierdzenia o braku uszkodzeń, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

Koszty zwracanych towarów oraz ryzyko uszkodzenia podczas transportu pokrywa klient.
W przypadku stwierdzenia wady technicznej, powstałej z winy producenta należy skontaktować się ze telefonicznie bądź drogą mailową z obsługą sklepu. Następnie wadliwy towar należy odesłać wraz z potwierdzeniem zakupu na adres sklepu podany w zakładce kontakt. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych. W momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient ma prawo do wymiany produktu na nowy lub rezygnacji z zakupy i zwrotu kosztów, wyłączając koszty przesyłek. Reklamowany produkt musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Sklep nie przyjmuje zwrotów odsyłanych za pobraniem.

Formularz zwrotu
Formularz reklamacji